19 augusti 2014

Skäms över hur dålig säljare jag är. För det är jag ju tydligen. Alla andra verkar ju lyckas så himla bra men jag kommer fan ingenstans. Jag är för trevlig och tillmötesgående och snäll och respekterande för att sälja. Så jävla dålig. Det är verkligen inte att jag inte försöker men av någon anledning går det inte ända fram. Jag känner mig så misslyckad när jag sitter här och ser hur min budget står still medan de andra cashar in. Det är inte ens omöjligt.
 
Det borde vara enkelt för mig, jag borde kunna det här, tjäna pengar och sånt. Men nix. Istället sitter jag på en arbetsplats som jag trivs mycket bra på, med arbetskamrater som är galet härliga. Men jag är sämst. Hatar att vara dålig. Har konstant prestationsångest ändå. Jag är rädd att alla ska tycka att jag är dålig. Att alla andra ska skämmas över min prestation. Att de dömer MIG och migg jag pga. min prestation. Både på arbetsplatsen men också utanför. Kan någon bara peka mig i rätt riktning. Var finns min framtid och var ligger min talang? För just idag känns det som att jag inte har något att ge någonstans, och det är en fruktansvärd känsla. En elefant kan inte klättra i träd. En fisk kan inte simma på land. osv. hejhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0