12 augusti 2014

Tänkte bara säga hej, igen. Life's still rollin. Söker jobb, söker lite till. Funderar på om jag skulle hoppa på kursen på Mah i september. Funderar på hur man kan göra i framtiden, med framtiden. Det finns så många spännande alternativ, så många roliga saker och lite tråkigare också såklart. Men är omringad av en fantastisk skara människor, som tyvärr kommer förvinna från hibbi snart.. Får njuta ordentligt medan de fortfarande är kvar i omnejden. Får ta vara på de som faktiskt är kvar. Vill helst av allt bara ligga i min säng hela dagarna och pussas och kolla på supernatural. Men så måste man ju låtsas att pengarna rullar in, det gör de inte... Än. Tänk att jag fyller 23 om en dryg månad. Tänk vad mycket som kan förändras på bara ett par månader. Jag är så glad att jag är där jag är och att jag gjort allt jag gjort som tagit mig hit. Man ska vara mer tacksam över småsaker, de mynnar nästan alltid ut i något fantastiskt. Jag har inte bråttom någonstans men vill väldigt gärna att detta nu håller i sig längelänge framöver för i mitt huvud finns det så många fantastiska vägar att välja i framtiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0