8 april 2014

Idag känns livet bra. Idag har jag den där känslan i kroppen att allt som händer, händer av en anledning. Att allt jag gör har en mening. Att allt ordnar sig till slut. Jag är hoppfull och riktigt pepp på livet. Inte ens tyngden av att knappt börjat med uppsatsen gnager mig. Lite hjärtesorg och sånt men vad vore livet utan det? Och enligt Jasmines horoskop kommer året börja i juni. So lets hope att allt går bra fram till dess och att morgondagen levererar!
 
Jag har sådan träningsvärk att jag knappt kan gå, det är världens skönaste onda! Kör stenhårt och älskar det! Jag vill bli stark, och jag jobbar hårt för att bli det. Tog 90 i benpress igår. Klarade chin ups idag (i maskin) på 68kg, ja det är min egen vikt (alltså näst intill +/- 0) men ändå! Sjukt stolt! Det tar sig! När man får hjälp att träna rätt! Love it!
 
Helgen i London var fabulous! Galet mycket uteserveringar, promenader och trevliga restauranger med god mat och många goda viner och drinkar! Jag är sedan flera år totalförälskad i den staden! Lukten av tunnelbanan, pulsen och alla människor! Någon dag ska jag åka över och ta staden med storm, en av mina stora kärlekar!
 
Imorgon flyger jag mot Thailand. Det ska bli sjukt spännande! Hoppas resan går snabbt och smidigt och att dagarna i Thailand går långsamt, vill ju hinna med så himla mycket på så kort tid! Kommer bli en superduper resa tror jag, how can it not be med värsta trevliga sällskapet!?
 
Här har ni ett par goa toner:
 
Justin Timberlake - Not a bad thing
Ed Sheeran - Sing
Haim - Forever Giorgio Moroder Remix
Faul - Happy Endings
Ibéria - ACAB
Det stora monstret - Det stora monstret
 
Cest toute! See yall in a week! Hejhå!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0