19 april 2014

Back to reality. OJ! Vad jag saknar Thailand, inte trodde jag att jag skulle älska paradiset så mycket, but then again i did. Måste åka tillbaka asap!! Vi hade en helt fantastisk vecka med äventyr, sol och bad och fruktansvärt mycket god mat! Vi kom under Songkran (nyår i Thailand) så det har blivit många daga fyllda med vattenkrig. Det enda jag kan klara mig utan är alla mygg, mina ben är täckta av bett! Mymy! Ska gifta mig med Tryn och flytta halvtid till Thai, halvtid vara i Sverige! Go plan va!? ;)
 
Jag måste skaffa mig en livscoach. Mitt självförtroende är konstant i botten. Orkar inte med mig själv.
 
Imrn åker jag till Stockholm några dagar! Ett litet äventyr sådär i vardagen! Hejhå.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0