27 oktober 2013 : 3e gången

Nu är jag tillbaka igen, ett frekvent skrivande denna helgen. Tittade precis på världens bästa program, Så mycket bättre. Blir helt galet kär i hela konceptet. Kär i de olika personligheterna med så mycket talang, överraskad över att varje år faktiskt är precis lika bra som året innan trots att man efter varje säsong säger "nää nästa år kommer de inte hitta fler duktiga artister". Jag undrar hur stageat det är, det känns väldigt avskalat, men välklippt. Jag undrar hur öppna tv4 är med diverse saker, exempelvis Ken Rings rökande detta året. Hur mycket artisterna spelar, eller inte spelar. De måste ju trots allt vårda sitt varumärke men i känslosamma situationer går det ju inte alltid att kontrollera. Skyddar tv4 artisternas integritet också eller är den "oklippta" versionen på webben oklipp? Många frågor. Hade varit så himla fantastiskt att kunna arbeta med något i stil med det! Tänk alltså. Drömmen!
 
I övigt kan jag inte andas. Jag gråter för allt. Vaknar upp svettig på en blöt kudde mitt i natten. KUL. Min rygg är paj dessutom för att jag sitter så mycket och tränar för lite. Blä. Nu vill jag hem. Blir så jäkla stressad av det där med att flytta. Speciellt när hälften av grejerna inte är mina och jag inte alls vet hur hon vars de är ska få dem härifrån. Verkar typ oansvarig och flummig som inte tar tag i det. Nu ska jag käka ipren och kanske promenixa, tror ändå att frisk luft hjälper alltså...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0