26 oktober 2013 : bajs

Hatar när man sitter ensam hemma på en lördag, utan att prata med någon, med te och halstabletter som enda sällskap och ser en romantisk komedi om ett liv som är så himla bra att det jobbigaste är att det är för perfekt. Hatar också när folk vräker ur sig saker på fb, förstår mig inte på idioter. Det enda som är spännande är folk som byter civil status eller går upp/ned i vikt och då bör man förtälja hela historian och inte bara säga A. Människor är inte min favorit. Önskar att jag hade mer förståelse o bra hand men nu har jag inte det. Respektlöst av mig. Låt det regna hela dagen imrn. Jag vill springa långt och länge trots att jag är sjuk. I dont care i love it för att quotea mina favoriter (nooooot)! Kan ingen ge mig lite uppmärksamhet..? 
/ tjejen utan haka..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0