11 november 2013

Pumbaa: Oh... Vad är det som gnaver dig?
Timon: Inget. Han är högst upp i näringskedjan. Haha, i näringskedjan. Så, var kommer du ifrån?
Simba: Det kvittar. Jag kan inte gå tillbaka.
Timon: Ah, du är utstött. Finemang. Det är vi också.
Pumbaa: Vad har du gjort, pysen?
Simba: Nånting jättehemskt. Och jag vill inte prata om det.
Timon: Bra. Vi vill inte höra om det.
Pumbaa: Lägg av, Timon. Kan vi hjälpa dig?
Simba: Ja, om ni kan ändra på det förflutna så.
Pumbaa: Vet du pys, när det kör ihop sig säger min polare Timon här jämt, lämna ditt bakomflutna före dig.
Timon: Nej nej nej. Amatör. Gör dig inte dummare än vad du är. Jo, lämna ditt förflutna bakom dig. Du vet, sorgliga saker händer, men man kan inte göra något åt det. Rätt?
Simba: Rätt.
Timon: Fel! När problemen hopar sig pys, då vänder du ryggen åt dom.
Simba: Men så har inte jag fått lära mig.
Timon: Då behöver du nog en ny lärare. Säg efter mig; Hakuna Matata.
Simba: Va?
Pumbaa: Hakuna Matata. Inga bekymmer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0