19 maj 2013 : wopa!

Ännu en vecka avklarad. Söndagsångest ska botas med träning med mary. Gårdagens ESC final firades hos bday girl Hanna där vi drack rosé eftersom sommaren kom på besök med 26° sol! Jag känner mig något brun faktiskt och gick barbent ända in på natten då jag och petter satt på en bänk till halv 5 i väntan på bella... I fredags såg vi the Great Gatsby! Så Bra! Snygg-leo såklart och en fantastiskt historia, att jag inte läst boken! Annars går dagarna långsamt, vakna - jobba - träna - hem - sova. Kämpa på! Nästa helg blir nog en bra helg, följt av en bra vecka! Och så håller jag tummarna för att sommarn kommer åter till helgen, i veckan kan det lika väl regna.. Och snart, så himla snart är alla hemma från diverse ställen i världen och det blir ju faktiskt lite roligare då! Vad sommaren har att erbjuda får vi se. När man inte får tag på folk man ska känns det bara dåligt. Orkar inte banken..!! Speciellt inte nu när alla roliga försvinner.. ;/ vi får se vad som blir av mig.. Cash is king ju, jobba bör man annars kan man ju glömma allt roligt som man kan göra.. wäääh! Nästa anhalt, lönehelg! Hejhå!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0