7 mars 2013 : våren

Allt bara springer iväg. Våren, tiden, åren, min tid här i berlin. Allt utom jag springer. Haha. Är apförkyld så har inte tränat så duktigt de senaste dagarna. Igår fann vi vinbaren där man an dricka hur mkt man vill! Fab ställe alltså! Mysigt, billigt, trevligt, rökfritt, ja allt man vill ha av en bar! Efter fem glas rödvin var vi alla tre lagom vingliga och drog oss hemmåt, idag blev det lunch på favvo mr. voung! Bästa maten alltså! Har suttit och kollat igenom massa sommarbilder, som vanligt sjukt oproduktiv. Snart kommer sommaren! EEeyay! Uteservering, espansdrillos, bruna ben, sena nätter, soliga dagar! Cant wait! Vill ha nu, nununu!!!! Lyssnar på min älskade mfcabbelistan och har sommar känslor redan!
 
Fatta att min lillasyster fyller 20 om 4 dagar! DET är galet om något! Tror ju fortfarande att jag är en liten skitunge, jag blir 22 i år, ångest... Tiden springer iväg som sagt.. snart är man närmre 30 än tonåren och det är nog den jobbigaste insikten på länge. Forever young. Hejåhå. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0