4 mars 2013 : hey ho

Helloo! Jag har verkligen aldrig något spännande att berätta när jag skriver. Jag använder bloggen som en vän mer eller mindre, säger hej, tar en fika och skiljs åt, lite lättare i hjärtat. Kan kanske vara en av de bästa, närmsta vännerna jag har, trots att jag inte litar på'an till 110%, för jag vet ju inte vem han pratar med utanför min ensida konversation. Kan ju vara fel person som får fel information och det skall man ju undvika, även i bloggvärlden försigår bakomryggen-snack. Ensamheten är ju ett faktum hos mig, mest för att jag inte kan dela med mig av sjukt roliga grejer jag tänker på eller skämta om något dumt jag gjort eller typ bara slänga ur sig ett "fan" när man bränner sig på spisen och behöver tröst. Har inte sådär överdrivet mycket folk att umgås med, i allmänhet, i berlin i synnerhet.  Alla jobbar ju om dagarna, men inte jag, jag "pluggar". går otroligt långsamt bara, har knappt skrivit hälften av vad jag förväntas vara klar med nästa vecka. Sidospår, bloggen håller mig sällskap och jag kan ventilera mig lite, prata om onödiga ting och tycka lite synd om mig själv, för att sedan gå ut i livet igen och hoppas att någon läser och förstår mig.. Haha.
 
Det är så fantastiskt vacker väder här! Har verkligen ingen lust att sitta här och skriva, vill ut och leka i solen! Det är vår ute, jag känner lukten! Det är magiskt! Skinnjackan och solisarna åkte tom på idag! Njöt mer än någonsin av morgonpromenaden, solen värmde (!!) min rygg när jag gick igenom Tierpark! Behövde inte ens vantar! Galet!
Ska nog avsluta dagens tenta-session och promenera till gymmet i lugnan ro. Får inte mycket gjort här ändå! Måste bara påminna mig själv om att gå till affären och fylla på mobilen! Kontakt med omvärlden är rätt viktigt! Hejhå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0