22 mars 2013 : resa ensam

Sitter och googlar "singelresor". Hur patetiskt låter inte det? På Kilroys hemsida står det med tjock text "känn inte att det är kontigt att resa ensam med en grupp". Men JO det gör det, speciellt när ingen man känner är i behov av att sitta ensam och långsamt typea in bokstav efter bokstav och se "singelresor för dig som söker partner" poppa upp i google. NEJ. Det var inte därför jag ville ut och resa. Nästa problem är att jag aldrig har min framtid planerad. Eller mer eller mindre är den ju det såklart. Men allt beror ju på hela tiden; beror på om jag har pengar, om jag har ett jobb, om tiden räcker till, om inget händer.... Det är kristider, på alla fronter. Bokade datum är just nu 8april, håkan-konsert, way out west, skolstart. Men även dessa är ombokbara. Wäh, bero hit och bero dit. Egentligen borde jag sluta hitta problem och bara boka, låta livet anpassa sig efter mina val. Men det är riskfyllt. Villvillviilllllll till indien och kuba. Vill till sol och värme. Till fantastisk natur och kultur. Vill uppleva!!
 
Avslutar med att peppa att pappa och farfar snart är här!! Woopppaah! Som en av mina favvo killar, Rick Astley säger; Never gonna give you up, jordenrunt resa!! HÄRhittar ni videon världens charmigaste kille med en fabulös dansstil! I love him! Är han inte lite lik Freddie f.ö?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0