21 mars 2013 : snökaos

Det förvirrade snökaoset fortsätter förgifta min vardag, tror den har tappat lokalsinnet, det är inte vinter här längre! Tur att Kobra finns. Sitter bredvid tre snygga fransmän och önskar att jag själv var lite snyggare. Hm, om man skulle tänka igenom vad man vill säga med sina inlägg innan man sätter sig för att skriva dem? Kollar resor till Indien, en 10dagars resa för 12000+diverse andra kringkostnader såklart. 10 dagar låter perfekt om det inte är jag och tanter och farbröder. Ska nog ringa och fråga.. Det är ju inte vad jag egentligen vill, men eftersom jag är den ensamvarg jag är får man hitta egna lösningar. Imorgon kommer pappis<3 Hejhå, nu dör min dator!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0