20 mars 2013 :

Lägger ner allt vad träning heter och försöker fixa min hals istället. Min kropp ömmar, min hals hugger och jag sover för mycket. Snart åker jag hem, börjat packa har jag iaf. Man ska nog inte tro att man alltid är frisk trots allt, what goes around comes around och eftersom jag ändå vill försöka gör mitt bästa för sommarkroppen 2013 så kör vi shopping-cardio till jag tillfrisknat. Jävla kyla, det ska va fkn vår nu!? Get it?! Det är snart april. Jävla skämt är snön som kaosar här. Peppar goda restauranger och fint sällskap i helgen istället och börjar min promenad hem till min tekanna. Hejhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0