2 mars 2013 : lördag

Tog en riktigt slö morgon idag, gick inte upp och åt frukost förän kl 11. Låg och stretchade mot väggen och lyssnade på mysig musik och beundrade den vackert klarblå himlen utanför fönstret! Helt sinnes att våren bara slog till sådär! But i love it!
 
Fast vädret är vackert och jag är gladare och piggare än vanligt så är jag bitter över att min hy är sådär fruktansvärt dålig just nu.. Jag är ful, mitt hår är fult, min kropp är inte lika snygg i spegeln hemma som den är på bodyworkouten, allt är fel och fult vad jag än sätter på mig, sminkar över eller gör. Fulperioder suger. Jag som bara äter nyttigt och tränar hårt borde väl få ett reward snart? Inte ens vågen visar sig positiv till min kamp mot gravitationen. Ska bli lätt som en fjäder, det enda som håller mig nere är mina muskler. Skit är allt. Att inget kan gå snabbare, eller att min hy iaf kan fixa sig.... Tjock och ful är ingen bra kombo. Luggen börjar bli lite för lång också, borde klippa till den... Och köpa en ny garderob. Wäääh. Så är jag fast här i skolarbetet.
 
Ikväll blir det inflyttningsfest och Julia har lovat snygga killar. Är lite tveksamt inställd till detta pga. ovanstående faktorer men skall göra mitt bästa för att dölja mitt yttre fula och framhäva min positiva vårpersonlighet. Kan väl hoppas att alkoholslöjan som förhoppningsvis infinner sig genererar mindre genomskinlighet och att lögnen stannar hos mig. Alla vet ju att jag inte har nån personlighet. Ingen bra sådan iaf. hahahah. fuck this. hejhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0