17 mars 2013 : sonntag

Tjena. Idag har vi "demonstrerat" mot east side gallerys rivning. Egentligen var vi mest där för tidsfördriv men lyckades välja den perfekta dagen för ingen mindre än David Hasselhoff var på plats för att stötta. Det blev en pinsam hyllning till han fruktansvärda Looking for Freedom men är nöjd över att ha fångat det på film. Haha. Berlin, du är fantastisk! Never ever ever ever stop surprising me!
 
Var på en mycket trevlig bar igår, blev en lugn kväll vilket var skönt, mådde ändå dålig i morse.. Ålderstecken när man bli bakis på EN drink, som dessutom bestod till största del av saft? Det händer alldeles för mycket hemma, vilket får mig att inte vilja åka hem, lever ändå i en rätt trevlig bubbla och har alltid bara mig själv att skylla och anpassa mig till här. Har budgeterat utgifter som kommer med min flytt också. Fyfan. Im not made of money och så återuppstod ångesten över att vara arbetslös. Jag har ett awesome CV och jag är bäst. If they dont get that i seriously dont know what to do. Jävla piss Sverige. Nu har det mörknat ute och jag ska traska hem från starbucks och se en söndagsfilm i sängen, idag är en sådan kväll! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0