15 mars 2013 : heya!

Grattis till lillasyster som tog körkort idag! ÄNTLIGEN! Som vi ska åka av när jag kommer hem!
 
Sitter och tar igen lite topmodel avsnitt, cliché. Älskar Shams, hon är ju ascool! Haha. Lite gangster, skitsnygg och typ .. gillar henne trots att hon är lite för barnsligt kaxig. Hon vinner ju säkerligen inte. Josefin blir nog vinnare trots att hon är så gnällig och norrlänsk.. Hon har inte Malins Awesome personlighet! Hon är verkligen positivitet definierat! Henne borde man ha som kompis! Om pamela vinner vet jag inte vad. Hon är ju verkligen totalblåst. Skitsnygg. men va fan?
 
Wellwell nuff bout that. Solen skiner, det är minusgrader och jag är allmänt uttråkad. Kollade mig i spegeln, min lugg är äckligt jobbig, för lång. Mitt hår är inte lockigt som förr, grådaskigt, vintertråkigt. Bläää. Tog ett foto på mig själv och insåg hur ful jag är. Hur jävla dålig hy jag har, mår inte min hy bra av fisk och frukt? Since its almost the only thing i eat.. Jävla helvetes vinter. Fotade mig helkropp. Inte en milimeter fett har försvunnit sen jag började träna och äta nyttigt. Jag är arg. Och ful. Ful, fel och finnig. Tydligen så tjock och ful att mina byxor gick sönder igår. Dålig CM kvalle. Too bad att jag inte har råd med något annat eftersom jag inte har någon inkomst. Skit ner dig jävla liv.
 
Nu ska jag kolla på Kobra och försöka vinna över mitt utseende med kunskap istället. I wish.. Fett dålig period jag är inne i. Både psykiskt och min vilja att förändra det fysiska. ISka fan trötta ut min kropp på gymmet ikv tills den ger in åt mitt psykes vilja. Jag är ensam och har ingen att prata med, därav dessa otroligt långa inlägg. Hejhå.


Kommentarer
Karolina

...å jag läser varje ord av dina otroligt långa inlägg!

2013-03-15 @ 22:20:28
URL: http://sofistikerat.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0