13 mars 2013 : köld

Vaknade halv 3 i natt, jättepigg, utan anledning.. somnade först några h senare men steg upp i vanlig ordning runt 8 snåret. Tog mig ner på stan, tog mig ungerfär 1000miljoner funderare på vägen. Ska jag köpa den tröjan, vågar jag kolla priset på kadewe trots den ihärdiga personalen, om triumf säger att man aldrig hittar sig själv är det sant osv. De vanliga livsfrågorna. Dränkte mina tankar i pengaslöseri ändå. Köpte två tishor, en tröja och en bodylotion, inga enorma summor men nog för att tysta mina tankar. Efter det var jag iaf tom, trött, förfrusen och väldigt hunrig. En döner senare frös jag så pass mycket att jag åkte hem, hämta dator och träningskläder och satte mig på starbucks i väntan på bättre tider. Huvudvärken är enorm idag. Vet inte om det beror på natten eller något annat. Ska iaf ta ut alla mina krafter under dagens träningspass (plural) så natten blir lugn. Retar ihjäl mig på luggen som är för lång, retar ihjäl mig på hur äckligt vinterglåmig hela jag är. Förstår att jag sitter och pratar med en dator istället för att faktiskt ha fysisk kontakt med någon. Kul. OOOOootroligt spännande inlägg, japp. Hejhå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0