7 juli 2013 : sol

Aint got much to update about .. Minigolf i fredags, sol och uteservering i lördags följt av nån slags runda i stan idag har vi hängt lite i båten efter att mami o papi kom hem från danska sidan vattnet och nu kom jag precis hem från en fika med at som lämnat cali-värmen för den nordiska kylan! Nu vill jag verkligen inte jobba alltså nu får det ta och bli sommar och resor och sen vill jag komma tillbaka till en grym vardag.
Visst pluggar gärna men då ska jag fixa mig ett 8-4 schema + träningsschema på det samt lära mig laga mat på riktigt och så tänker jag aldrig bo själv igen... Vill verkligen bo tsm med någon, mysiga filmkvällar och hjälpas åt med maten, träna tsm och sånt! Allt blir mycket lättare när man hjälps åt.. Ge mig den livsstilen!!
Hejhå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0