3 juli 2013 : framååååååt!

Detta är ett skrytinlägg helt klart, look how far ive come?! Jaja att man måste jobba påt konstant men skillnaden!!! Min första registrerade (Nike run) löprunda begav sig den 3 april, alltså en vecka efter jag kom hem från Berlin, "före" bilden är tagen för ca 10 veckor sedan ( alltså typ slutet april) har tyvärr inte exakt datum! Progress-fotona i svart topp är tagna igår men den i orange är ifrån två veckor tillbaka! Im damn proud ändå! But the journey has just begun och jag vill helt klart fortsätta och bli lika snygg som bruden i bikini på bilden bredvid mig,. Ni kan ju inte missta er! Jag är iaf på god väg!! Woopa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0