29 juli 2013 : bara för att..

Går i ide nu. En vecka kvar till semester och inget att se fram emot utom tomma timmar utan något att fylla dem med. Jag känner inte för att bjuda hem folk till mig, vet att folk ändå kommer att vara otacksamma. Jag ska inte åka någonstans därför att jag inte alltid kan vara den som söker och försöker. Så jävla trött på att försöka, erbjuda, alltid vara den som vill och ställer upp för andra men vem ställer upp för mig? Vill ni något vet ni var ni hittar mig. trött på att bli tagen för givet, jävligt trött på att bli felbehandlad och missförstådd. Ni kan fan försöka för en gångs skull annars vet jag var jag har er. Inte undra på att jag drar mig inåt och tillbaka. Inte undra på att jag slutade lyssna när ingen lyssnar på mig. Dra nånstans.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0