14 juli 2013 : hitta tillbaka

Djävulsk vecka följt av en likvärdig helg. Inte så att den va dålig bara väldigt jobbig. Va på iron maiden i onsdags med Sandy det va verkligen galet bra!! I fredags var det middag hos Freddie med gamla gänget, blev en fartfylld kväll som slutade halvvägs till la.. Älskar när man sommar på bussen. Vaknar mitt på dagen o inser hur ensam man är. Det enda man har att passa är tiden till lördagskvällens middag och inte någon kollar till en så art man är i tid. Ogillar det. Middag hos en tjej från jobbet följt av preparty hos Olle! Galet goa tjejer jag har på jobbet!!! Helgen slutade med filt i soffan, kebab i magen och ett hjärta som hugger till varje gång jag tänker på honom. Men denna gången gjorde jag det för min skull och det finns inget att ångra då. Smärta går över. Jag lever ju faktiskt än idag. Man måste lämna något man håller kär för att finna vad man söker. Eller nått.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0