8 januari 2013 : berlin

Imorgon bär det av mot Berran igen! Kan inte säga att jag är överdrivet
entusiastisk över detta but here it goes! 2,5 månad till, fett mycket
skolarbete och sjukt mycket träning skall det bli! KAN hålla fokusen 
uppe i den korta perioden, jag kan, jag kan, jag kan! Och måste..
Efter januaris slut är det i alla fall inte många knop kvar! Bara en ensam
lite tenta. Som iofs ska handla om ett ämne jag inte ALLS är insatt i..
KAOS! Det bästa med att åka tillbaka är att träffa vännerna igen, 
tyvärr åker ju Isac hem om en vecka så all tid hos killarna tills vidare!
Imorgon blir det åka av med solning, packning och plugg! HEJA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0