5 januari 2013 : week end

Börjar det nya året (och avslutar mina sista dagar hemma i Sverige) med en vrakförkylning.
Det blev nog en rolig start! Ikväll trotsar jag min sjukdom och tar mig mot stan för middag
med ett par goingar på Harrys! Har för övrigt inte rört mig mycket de senaste dagarna, en
tur till Ikea igår med mop, en fika på Ebbas med Freddie och stan för att införskaffa två
par nya hörlurar (som tyvärr inte fungerade i min mobil, lovely). Tur att en iphone är mitt
nästa inköp efter hemkomst från Berran. På onsdag återvänder jag, delade känslor inför
detta. Men så är det ju faktiskt bara 2 månader drygt kvar och har redan idag börjat ta
tag i skolarbetet jag skulle gjort över julen, klapp på axeln! Ska försöka få ordning på min
blogg som inte har haft mycket struktur det senaste året eller två. Vi ser hur det slutar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0