26 januari 2013 : låttexter

saknar vovven. 
 
här är små delar av låttexter jag gillar för tillfället, riktigt lame inlägg. Men ändå..
 
"Det fanns så mycket att se, så jag släppte taget om din hand och du försvann.." - Kent
 
"I hear your heart beat to the beat of the drums, what a shame that you came here with someone, so why are you here in my arms? Lets make the night last, like were gonna die young." - Kesha (hate me bara göre!)
 
"Why you babysitting, only 2 of 3 shots? Imma show you how to turn it up a noch, fo sure cuz i got a pool full of niggahs then you dive in..." - Kendrick Lamar
 
"Do you remember the time when i loved you way more, than you could handle? Now youll never know how to feel, I will let you down ..." - Johnossi, bästa bästa nya låten.
 
Ingen ritkig mening med dessa texterna, de tilltalar mig bara. Ska lära mig rappa och inte bara försöka framför spegeln ensam i mitt rum. Fan va töntig jag är haha. Känner mig sjukt opepp på att faktiskt göra något vettigt idag, lyssnar på kent istället och kollar bloggar. SO MUCH MORE FUN. Igår var det vinkväll. Värt ändå. Fattar inte hur man kan sitta hemma hos någon från 20-4, jag blir fett trött och uttråkad. Men det är väl bara jag som tycker att det måste hända något hela tiden. Dramatisera vardagen. Leta bråk och sånt. Känns som jag. haha. Kanske drar och tränar, en lördag! herre så duktigt! lagga mat blir inte inget av idag iaf. Hejhå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0