24 januari 2013 : klippt

Jaja.. Jag uppdaterar väldigt ofta nu. Kanske har jag för lite att göra, kanske för mycket och gömmer mig bakom bloggandet. Var på en trevlig mingel-grej för TicTail igår på Prince Charles. Gratis dricka tackar man inte nej till. Lyckades klippa av mig håret också. Har fortf inte bestämt mig om jag tycker om det eller ej. Vi får se om jag vänjer mig helt enkelt, men klippt är klippt. Har testat lite olika looks med min nya frissa, se nedan Har magont inför dagens presentation.. Annars går livet sin gilla gång, -5 grader och sånt. Vill helst krypa under täcket. Tack.
Så nu har ni sett det. Be happy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0