22 januari 2013 : skitdag

Skitdag är det. Improduktiv, fick åka från gymmet commando för
att alla kläder är smutsiga, jävla kuchewasche-människorna
låter mig betala för mkt för mynt, som är till fel maskiner så
kunde inte tvätta min träningskläder, leder till arg Louise, slänger
nycklarna i golvet, postlåda nyckeln går av, nyckeln till tvättstugan
slutar fungera (dont tell anyone) höll alltså på att bli av med alla
mina underkläder då jag inte kom in i källaren. On top of that
ramlar jag i trappan till ubahn pga den jävla snön, tack och lov
fungerar min dator som den ska. än. Skolarbetet går dåligt!!!!

Kan ju tillägga att jag tappat mitt silverarmband nu också.
Denna jävla staden. Dumma Berlin. Den som vill köpa ett
nytt till mig är guld. haha. Hur fan kan allt gå så snett?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0