21 januari 2013 : vill ha

The consumerist in me is taking over, i want, i need:
  • Ny kappa, min faller sönder, långsamt... ;(
  • Nya jodphurs, mest använda skorna i min garderob sedan 2006, har säkert slitit sönder 7par sedan dess.
  • En tunnare skinnjacka, mer i stil med bellas, min är riktigt tjock, för varmt en solig eftermiddag i maj.
  • Loafers. cuz its awesome och klassiskt
  • Ny snygg, praktiskt väska - shall look up vad som kan vara intressant
  • En blå skjorta, värt att ha i garderoben!
  • Nya örhängen - hur tusan lyckas jag alltid tappa dem?
  • En hatt!
  • Levi's shorts till sommaren!
  • Nya underkläder (som vanligt in need, sllts ju så snabbt)
 
Min garderob är uppbyggd på svart. Inslag av vitt, blått, lila och grått. Fan va tradigt det låter. But thats how i like it! Ge mig lite snygghet bara så är jag lugn. Borde väl först och främst skaffa mig ett arbete så jag har någon inkomst. Borde ta mig till en frisör. Tänker klippa nån slags lugg-variant. Vill ha lite förändring. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0