19 januari 2013 : lördag

Jag behöver en ny kappa, nya skor och lite pepp! Har dagen till ära sprungit 7km,
letat praktikplats/jobb och kollar på allt skolarbete jag borde göra. Sitter som en
vanlig lördag på starre och är fruktansvärt kissig och hungrig. Ska hem och äta och 
sen ner på stan och se om man kan hitta lite bra shopping för billig peng, tvek på
den! Det är så äckligt kallt här nere att jag vill dö. Tänker gömma mig under täcket
och inte laga mat, köpemat får det bli. Bra mat.. Django var cpbra igår! Edvard åt
upp mitt godis, men det är likabra, han behöver nog det  mer än jag ;). För övrigt
så kan mina inlägg nu för tiden vara de tråkigaste någonsin. Men livet rullar,
förhoppningsvis inte jag. Jag tränar mer, dricker mindre, lagar bättre mat, är lika ful 
och negativ som vanligt. Har inte slutat svära, blir inte smalare. Har lika lite motivation
att ta mig igenom skolan som vanligt och min prestationsångest är på topp. Kommer
inte våga praktisera, är för rädd att göra fel och dåligt ifrån mig. Hatar att jag tror mig
vara för bra för något annat men bevisar  motsatsen genom min rädsla för mig själv.
Blä. Jag vet att  jag kan egentligen. Behöver bara en spark och någon som säger att
det jag gör duger med jämna mellanrum. Vet inte hur jag ska formulera mitt dåliga
självförtroende på ett välmåttigt sätt. Så avslutar detta inlägg med att säga som vanligt:
jag längtar hem. Och till sommaren, då man kan springa på stranden i short och svettas
järnet utan att frysa när det lagt sig. Då ska jag bannemig springa 1,5mil. Bli 
maratonlöpare och sånt. Nej, min blåsa säger att det är dax att röra sig ut i den vidrigaste
kylan jag upplevt på länge... Fuck tis. Drar utomlands (haha...) snart. Där det är varmt.
Inte ens min dator kan värma mina förfrysta händer en dag som denna. Jag vill så mycket.
Men det kommer det väl ett annat inlägg om lite senare. Tänker inte köpa internet hemma.
Jag vet hur det slutar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0