15 januari 2013 :

Så sitter jag här igen, lat är jag. Pluggar, fast jag bloggar. Har ont
i hela kroppen, skyller på världens sämsta säng.. -.- McCarthy är
så himla tråkig, Weekend likaså, för att inte tala om Kony. Ge mig
februari NU! Då har jag bara en sak att koncentrera mig på, vad
beträffar skola dvs.
 
Åt semlor i söndags, det va gott! Och spelade sällskapspel, vilket är
sjukt underskattat! Jag och Oskar vann, så nice! Tur i spel, otur i kärlek
säger man väl, varken jag eller oskar har ju nån respektive så why not.
Min hosta går inte över och snön vägrar ge upp för denna vintern och
det enda jag vill är att kura ihop mig i min äckliga, hårda säng igen. Mina
cooking skills är bättre än någonsin f.ö och jag har verkligen överträffat
mina egna förväntningar med alla av detta årets nyårslöften, tills detta
något väl klagande inlägg. Men fuck det, its my thing, let it go! Väl
bättre att jag klagar på bloggen än i verkligheten, även om det företer sig
så ändå. Oj vad kommer älska att bo i sverige till våren, allt förutom att
det är dyrt. Berlin är bra, och billigt! Och jag hatar att bo ensam.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0