12 januari 2013 :

Back in town, back in school, det går bra! Har väldigt mycket att göra,
så sitter, en lördags eftermiddag som denna och läser texter på starre.
FUN! Har hunnit rätt mycket på dessa dagar; få en bomullstuss fast i
örat, gått till doktorn för att få ut den, skrikit av rädsla att den inte 
skulle komma ut, sprungit ett par km om dagen och självklart en del
skola också. Det är bara att köra hårt i en månad framöver, sen kommer
den roliga biten av tenta skrivande. Ikväll bär det av till killarna för
adjö-fest, igår blev vi nekade på Odessa. Ny upplevelse, kändes rätt
jävligt om jag ska vara ärlig. Men life goes on! Känns som jag hittat en
sjukt positiv sida av mig själv såhär till det nya året och allt, sjukt! 
Jag som trodde jag var den mest negativa människan jag visste! Tji
fick jag! Ska jag bara keep it up! Heja mig! 5 sidor till sen ger jag upp
det här med black womens increasing power in NY.. hehehe! Ska möta
upp edvard istället, SÅ mycket roligare! (Blek & trött (sjuk) tjej på bilderna!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0