9 februari 2013 : snyggare förr

Åh vad jag kan kolla på dessa bilder och längta tillbaka till mig själv innan jag flyttade hemifrån (och precis i början för jag blev ASSMAL ett tag, nice!) Jag var nyslingad, långa lockar, perfekt solariefräsch, smal och vältränad och en rätt naiv version av mig själv. Mysigt på nått sätt. Men seriöst, måste vart på the top of my hotness-scale eller nått! Ska slinga håret när jag kommer hem, hoppas att vårsolen kysser mina kinder och fortsätta min långsamma resa mot min forna kropp... wäh! Varför är man så dum ibland? Hur kunde jag ge upp? Varför lät jag göteborg påverka mig så negativt? Upp och kämpa, lesson learned, får jobba mig tillbaka.
Och DÄR sa mamma åt mig att klippa av mig håret, ungefär i samma veva jag borde insätt att the lack of träning (typ ett knappt år) borde tas igen, självklart gjorde jag inte det... Dumma, dumma mig.. Istället började jag gå runt såhär, och va mest grå och trött, oh what winter does to one..
Och nu ser jag ut som en jäkla Berlin-bohem-hipster. Well, är jag inte? .... Vill bli snygg igen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0