9 februari 2013 : konjunktur

Mmmhm, har bidragit ännu mer till högkonjunkturen genom att investera i en dubbelknäppt kappa från Mango för 300kr, värt! Älskar verkligen när rean goes crazy70%off såhär! Idag har jag inte gjort många knop, men har heller inte sovit många h. Inte för att det blev sent, mest för att jag har svårt att sova ibland bara.. Så idag har jag huvudvärk och det blir inte bättre av att det springer massa tyska skitungar kring mig och demolerar starbucks.. Kommer nog aldrig gilla barn, bara mina egna.
 
Kommer heller aldrig tycka om par som hånglar offentligt. Väldigt få par jag tycker är fina over all, det sjuka är att jag verkligen sitter och tänker på detta och försöker hitta anledningar till varför jag kan tycka vissa är supergulliga och andra jätte äckliga. Det är väl någon slags utstrålning, något slag av seriositet i hur paret tittar på varandra. Vet inte. Guuu va mysigt tänker jag ibland och blir lite varm i hjärtat, nästan sådär tårögd och töntig som i Love Actually när Andrew Lincoln är olyckligt kär i Kiera Knightly, åh par som har det lilla extra. Typ Karolina och hennes kille (ja, jag vet att du läser ;)), så himla fina bara! 
 
Åh är hemskt sugen på att se typ Stolthet och Fördom, lite Colin Firth tack! Han är nog en av mina favorit skådespelare, efter Adrien Brody som klår alla med hästlängder! Charm klår snygghet, anyday! Fast män med hår på rätt ställen är nice, hår på huvudet och skäggväxt. Mums.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0