8 februari 2013 : What do winners order?

Anything that gets your heart raising is probably worth doing sa någon någon gång, så jag satt med hjärtat i halsgropen i 30min och lyckades vinna min första budgivning på tradera (mamma står vanligtvis för detta annorledes!) YAY så glad, klickade hem en skinnjacka från Samsoe/Samsoe, den är finfinfin och jag är nöjd! För "ynka" 650kr +frakt! Haleluja! 
 
Men dagen till ära fick jag också mitt hjärta att slå lite extra genom att för första gången fixa milen! WOOP till mig! Sjukt stolt trots att jag knappast är någon marathonlöpare än! En MIL på 1h och cirkus 14min +/- beroende på hur länge jag fick vänta vid att övergångställen. Så har ju ett bra bit innan jag kan kalla mig BRA, men ska fan ha cred ändå, jag är stolt över mig själv idag! 
 
Hm.. får lite tradera-hybris nu och vill fortsätta buda! Det är ju så spännande! :D Men ska nog springa förbi Loreal-boxen på potsdamerplatz ist, det ser ut om det finns give-aways (tanten mitt emot på starre har massa prover), gratis är ju godast! Imrn tar jag mig an milen å nyo, kanske kan jag förbättra min tid! Bilden är från i morse, snygg nyvaken tjej! Hejhå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0