6 februari 2013 : framtidsplaner

Konsumenten i mig har ett stort habegär, måste ju köpa mig en iphone när jag är tillbaka i Sverige igen. För att den inte ska se ut som mina tidigare mobiler, klantig som jag är, behöver jag det här fodralet från The Case Factory:
 
Vidare är jag även i behov av ett nytt datorfodral då mitt gamla är både slitet, tuggummi-kladdat och plastigt, tackar absolut inte nej till 1. ett i mocka från P.A.P eller 2. ett snyggt i skinn från Sandqvist
 
På tal om Sandqvist har de mycket snyggt, tex ryggsäckar. Som faktiskt är både snyggt, praktiskt och bra för ryggen! Tex:
 
Älskar att de desutom har tutorial-videos på hemsidan som visar att datorn (självklart) får plats. <3
 
Men skinn är ju min stora passion, älskar skinn!!! För att fortsätta på Sandqvist väsk-temat så...
 
Men egentligen är det ju inte en väska jag är i störst behov utav, utan en kappa. Som ni alla vet ser min ut som ett rent helvete, eller nej men den är gammal och sliten och jag behöver verkligen en ny. Min favorit kommer ifrån Hope men den finns inte på deras hemsida längre, nu när vår/sommarkollektionerna släppts.. Hintar lite ändå: 1. Hope 2. COS
 
Gillar COS grejer väldigt mycket, men jag får aldrig tummen ur att faktistk köpa något (förutom tishor..) Jag är väl snål... Men här är lite tröjor jag tittat på vääääldigt länge och inte hade tackat nej till!
 
Och denna aaapsnygga clutchen! Finns bara på hemsidan nu tydligen...
 
En annan rolig berättelse är min eviga letan efter ett par snygga loafers och ett par nya jodphurs.. Marc oPolo har inte kvar de jag kollat på och allt med klack är nejnej.. GAH det tär på mig, inget är perfekt, men dessa loafersen från Accianti (?) tycker jag ser A-OK ut!
 
Här är tre förlag på jodphurs, alla från Scorett (Novita) tror jag gillar första paret mest:
 
Andra saker jag är pepp på att införskaffa är nya underkläder, skjortor och basic tishor, alltså precis det som tar plats i min garderob sedan innan... KUL. Men alltså kvalitet är fan viktigare, insight med åren och sånt, smart tjej.
 
Well things I DO HAVE ett behov av är ju ett nytt silverarmband eftersom jag tappade mitt för sista gången här i Berran (så sjukt när det kom tillbaka utanför skolan efter ett år en gång). Enda kravet är ju att det är äkta eftersom jag aldrig tar av mig smycken.. hehe, tex detta duger:

Alltså det behöver inte vara "karma" men den är så smygsnygg, typ infinity är också nice och det finns ju faktiskt halsband också, så länge det är silver! Åh Dogeared är så nice! Eller Björg!
 
Sedär, det va ju inte ett långt inlägg eller så.. Haha. Nu får jag väl se till att gifta mig rik, skaffa mig ett jobb eller sälja min själ till djävulen, något som får min kassa att klirra! Sen är jag ju skitsnygg..! Lets see when that happens.... hejhå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0