6 februari 2013 : börja om (fck internet..)

Skrev ett långt långt inlägg om vad som borde finnas i min garderob men nu pallar jag fan inte skriva om det bara för att internet på starbucks fkkar upp min vardag. Tack, TACK så sjukt mycket... Sitter här med mörkret utanför och lyssnar på världens bästa kent. Igår sattes brandlarmet på i min korridor klockan halv 11. det var roligt att stå ute i kylan i 20 minuter med ett skrikande alarm, 3brandbilar, 2 poliser och en ambulans. Helt sjukt att någon inte fixade att laga mat.. wellwell. Idag har jag dampat på bibliotekarien i skolan, fick tillslut väldigt motvillig hjälp som dessutom vägrade prata engelska. KUL, KUL tyskland.. Det har varit solsken och klarblå himmel hela dagen dock så det kan jag inte klaga på. En prommis i skogen på morgonen ska ta mig till gymmet efter maten och handla på vägen. Kroppen gör fortf ont och är motvillig till det mesta man den blir nog inte bättre för att jag struntar i att träna. Hejhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0