5 februari 2013 : byråkratipiss

Tog bort en lång, arg text. Min ena lärare är helt dum i huvudet. Jag har konstant huvudvärk, ryggont och är trött och gnällig, gråter hela tiden (wow, något nytt?). Min höft har låst sig, igen. Jag orkar typ inte träna och jag har magkatarr. Så har det varit hela veckan. Jag orkar inte om vi måste skriva ett term paper i European Environmental Policy också, jag fattar inget i den kursen, det intresserar mig verkligen NADA. Så nu ska jag gå på lektionen, skälla på min lärare för att hon är så !#@@#!! stupid och sämst på engelska och på att följa regler och hålla det hon säger och faktiskt informera om något överhuvudtaget. Hon ska få skit för att hon inte "har tid" att svara på mail eller stanna 5min efter lektionen, well FU det är ditt f?!#@# arbete bitch! Nu blev det ett argt inlägg trots allt. Hejhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0