4 februari 2013 : regn

Hejhej. Helgen är över, sitter som vanligt på Starre och snyltar internet. Tänkte försöka ta tag i arbetssökandet och sånt. Helgen var bra! Fredagen började sämst med magkatarr och sånt så låg bara hemma, somnade innan 10 vaknade tidigt och vigde hela lördagen åt träning; prommis, spinning och ett styrkepass. Duktig jag är ibland, synd att det inte syns. På lördagskvällen stod drinkkväll på schemat. Slutade på renate där edvard och jag som vanligt slöt upp i dans och avlutade med en promenad till s-bahn. Igår sov jag, huuuuur länge som helst. Sen drack jag kaffe med victor och mötte upp oskar, kristin och hennes vän för att se Usama bin Ladin get captured i en film jag inte kommer ihåg namnet på.. Filmen va döbra dock! Fruktansvärt spännande! Och Josef Fares var ju med! Hype. Regnet öser ner och jag hittade efter 100år en brevlåda, på andra sidan stan! Haha. Nej, kaffet ska klunkas och mail skall skickas! Hejhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0