28 februari 2013 : aaamahgaaad!

Från en hemskt dålig start på dagen är min bedrövliga melankoli som bortblåst! Håkan i sommar kidS? SJÄLVKLART! Både på sofiero och i slottis, and i dont care if i aint got no money, eller om jag ska behöva gå ensam i hibbi. Care! Dessutom är Olle Ljugström förband i hbg. And how awesome is that? Så nu ska jag inte sura mer över skolan och tyskar, eller över något annat, typ som mina förskräckliga mardrömmar varje natt, varför drömmer jag mardrömmar liksom? Har inte gjort det på väldigt länge. Snart är sommaren här och jag ska bli smal och snygg till dess (önsketänkande)... jag ska iaf bli lite gladare när solen skiner och det är över 15 grader i luften. Måste bara klaga av mig lite innan dess kanske, det är ju min hobby. Men inte idag. Istället ska jag truga lite av världens segaste internet på starre och sedan dansa lite orientalisk dans, jag som inte ens kan shakea mina höfter! Sen blire pizza hos oskar! Hejhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0