27 februari 2013 : lights out

Igår gick ljuset hos mig, tur att klockan var 21 redan och jag ändå skulle i säng strax, ja, jag är gammal. Inte lika roligt att vakna upp idag och inse att jag inte ser något i badrummet, inte kan blåsa håret, koka te-vatten eller göra smoothie. Det sög ju. Hoppas vaktis gör något år det under dagen.
 
En av två tentor inlämnade, imrn lämnar jag mina sista byråkrati-papper och sen är det bara att kladda ner lite miljöpolitiska argument på en 7-8 sidor. Finito! Drar och shoppar sen! Wooopah! Ska slösa alla mina pengar innan jag åker hem låter det ju mer eller mindre som. Ska göra en lista.... Hehe listor<3
 
Snartsnartsnart slipper jag drömma mardrömmar om att min äckliga husdjur äter mig inifrån, kan bära kläder som inte luktar rök och slipper bära kontanter, vad berlin gör med en.. Oj, vad jag ska använda ugnen där hemma! Eftersom jag inte har något att göra när jag kommer hem (än) så har jag funderat på lite roliga resemål. Berran-gänget har snackat lite också. På listan står; London, Milano, Florence, LA, Göteborg och Frankrike. Vill ju tillbaka hit i sommar också. Eller dra iväg med nån resebyrågrej till typ indien om inget jobb infinner sig. Om pengarna rullade in utan ansträngning.... 
 
hejhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0