25 februari 2013 : lönehelg

Fast det är ju måndag. Och jag får ju ingen lön heller. Ovärt!
 
I helgen har vi sagt hejdå till krisse med hemmamiddag/förfest/utgång på Brunnen70 och en awesome middag på Transit! Se bilden bara (bara 3pers som krängde allt.. hehe) Förutom all mat jag krängt denna helgen har jag verkligen inte gjort något värt att berätta. Idag har jag intagit min plats på starre och är snart klar med en av två tentor. Ingen brådska här inte. Men hade ju varit gött att vara klar! Innan jag åker hem om ungefär en månad måste jag ju hinna shoppa och besöka massa ställen jag inte hunnit med än. Synd bara att vädret inte var bättre! Håller tummarna på förbättring denna veckan och ser till att vara klar med skolan när våren tar sig hit och överraskar mig med solsken på morgonkvisten, kanske blir något lättare att ta sig upp om morgnarna då också. Hejhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0