17 februari 2013 : it feels so real on the outside looking in

JAG KAN INTE KONCENTRERA MIG! MOTIVERA MIG! 
 
Jag är ledsen idag. Jag längtar hem så himla mycket, fast egentligen inte. Har alltid funderat på varför man inte kan samla sina närsmta på en och samma plats, eller typ uppfinna teleport så det inte är så enorma avstånd mellan alla jämt. Saknar! Längtar. Fast jag menar, tiden går snabbt, så länge man har ett tidsfördriv. Jag vaknar med huvudvärk varje morgon, tar mig knappt upp. Det är fan jobbigt, undrar om jag är sjuk? Söker arbeten, kommer antagligen sitta i skiten i sommar igen, inget att göra, inget att spendera, deprimerad. Enda uppmuntrande är när solen skiner, för det gör den så ofta.. Förstår inte hur arbetsmarknaden fungerar. Allt var enklare förr. Föddes i fel tid, men det vet ni ju redan... 
 
Skolarbetet kommer ingenstans. Jag är ledsen att folk inte uppskattar mig mer. Är lite sur över att jag inte är medbjuden. Undrar varför jag blir utelämnad. Varför jag inte duger. Sen tänker jag att det är skitsamma, för jag skiter i er också. Jag uppskattar dem som uppskattar mig. vet vilka de är. Men det sårar ju en självklart ändå..
 
Vill att sommaren ska komma nu, NU! Tror att det kan bli en bra sommar, jag hoppas inte för mycket, men det känns annorlunda denna gången, på samma ställe, tillslut(!), kanske.. det fungerar iaf på avstånd. det känns bra, så himla bra just nu faktiskt och jag kan dö så mycket jag saknar och längtar. Sånna konstiga saker som att bråka och skrika på varandra, kolla soluppgången tillsammans utan att ha ett mål och inse att vi inte kommer kunna undkomma varandra för det är bara så. Vissa stigar leder bara till ett ställe. det finns så mycket jag skulle kunna skriva men det känns fel att skriva det här. Tackar för mig denna söndag och hoppas att jag kanske kan få 500ord skrivna innan jag möter upp Carin och Matilda. Hejhå.


Kommentarer
at

hmm...

2013-02-22 @ 05:54:43
URL: http://athena.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0