16 februari 2013 : lördag

 
Igår lagade vi hamburgare hos Oskar, blev asgott! Sen spelade vi mig, jag förlorade iaf inte, va för trött för att engagera mig. Idag har jag barabara tvättat, inget vettigt whatsoever. Sen blev det en cupcake, nom! Jag har det nog rätt bra. Nu ska jag hem för jag är fett hungrig och måste handla på vägen.. wäh! Blir nog en lugn kväll med film eller nått. Borde VERKLIGEN läsa och skriva istället men det är ju inte kul. Får bli söndagsgöra tillsammans med mina uteblivna besök på gymmet denna veckan, är ju bara ute och springer, men är lite trött på det, så himla kallt ju! Så imrn blir det ett långpass på joppis! Laddade precis ner en podcast-app, får se hur bra den fungerar, längtar till jag blir normal och ägare till en iphone så jag kan hänga med i svängarna! Alex & Sigge kan vara den bästa podden evah, så himla mysiga att lyssna på, så himla gullig alex är när han pratar om sin dotter. Finfint! Ska röra mig nu! Kanske bokar en resa till milano i veckan, hälsa på mini en helg, behöver lite att se fram emot! Måste bara fixa skolarbetet först.... Carin är på besök i Berran, ska väl ut och käka med dem en dag iaf! Kuuuligt! hejhå.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0