15 februari 2013 : historia

säg inte nää säg jää:

här kommer några visdomsord från mig:
skit i vad dina föräldrar säger, se till att födas tidigt på året, häng med yngre människor, behåll barnasinnet hela livet, håll dig själv närmast, fega aldrig ur och ljug alltid för andras skull, :)

2008-12-26 @ 16:05:24 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
 

Baby's got to go:

ARGH, utifrån ser det dåligt ut, säger alla, de som är där inne misstycker dock. Jag håller med de andra. MIN KLASS SUX big time. riktigt mkt alltså! Och nu har jag tröttnad totalt.

Efter jullovet byter jag klass. Det blir inte bättre än så-

this text was only wishful thinking:

här skulle det sått en text om hur allt känns. men seriöst orkar jag inte förklara. det är jobbig och hårt och kallt. det sårar alla och de sårar mig. och min samhällsbild är förvriden och allt är fel och konstigt och jag är konstig.

jag är konstig och fel.
och det är fel och konstig att tycka det.
2008-12-07 @ 19:52:38 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
 
 
Sådär skrev jag 2008. Det tyckte jag var intressant. Kan precis återkalla den känslan jag hade i skrivande stund. Älskar att jag har bloggar mer eller mindre sedan 08, det är så häftigt att se tillbaka på saker man skrivit, återkalla känslor o sånt. Jag tror att jag blivit en helt annan människa på bara några år, men så mycket saker jag tänkte, skrev och gjorde redan då som stämmer exakt in på mig nu, i guess people doesnt change after all! En sak har förändrats och det är min tjockhet, haha. Önskar att jag var lika smal som på den tiden, innan alkohol och oregelbundna tider förstörde min fetesnygga basketkropp.. JOOOBBA!
 
Idag har jag skrivit 500ord, det är ungefär vad jag kan producera en fredageftermiddag vad beträffar skolarbete. Nu pallar jag inte längre. Tydligen var jag lika negativ/periodare/selfdestructive osv redan då. Haha, älskar mina fantastiska personlighetsdrag! Nu tar jag helg. Hejhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0