13 februari 2013 : Vday

Tiden närmar sig alla hjärtans dag! Ojoj, heliga dag. Om jag inte räknar fel så är det 7e året i rad nu jag inte kommer få varken kärleksbrev eller choklad, men jag är glad ändå! Jag tänker skicka min kärlek till dem jag tycker om ändå, för det är sån jag är, idag! Och det är det kärlek går ut på, att ge. 
 
Fick värsta genombrottet idag och ville börja skriva på min första riktiga roman! Tror jag ska anmäla mig till nån skrivarskola i vår ändå, typ kvällskurs. Så jag får skriva av mig på riktigt. Stod på ubahn när min kreativitet slog igenom denna gråa dag så skrev ner mina introrader på mobilen, lagom smart då jag har en förmåga att ta sönder alla mina tekniska prylar.. Min dator har levat i 2 år nu<3 halleluja! Mina tidigare dog på sina 2årsdagar.. rip. Men isället för att skriva min framtida break-trough book så tar jag mig samman och läser och läser om subcultures och mods, vilket iofs är en väldigt nöjesam tidsfördriv eftersom skolarbete går lite lättare när jag finner intresse i ämnet! Skola kommer nog aldrig bli min grej.. Akademisk, va fan är det? Fritt och flygande är mer nice. And thats why i have you blog!
 
Tips på valentines day cards är nedanstående kort! Finns ännu fler på hans/hennes tumblr. Valde några snällare versioner, but i kinda like em, hade skrattat gott om jag fick ett sådant! Borde ta mig till gymmet ikväll men det lutar just nu åt att sitta kvar här eftersom jag måste skriva 1000ord till på uppsattsen innan jag är nöjd för dagen. Hejhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0