11 februari 2013 : kaffe

Kan vara historians tråkigaste helg. Har inte gjort många knop förutom att springa och sova. Har kommit in i en period där jag älskar att springa, milen känns inte alls sådär jobbig faktiskt, ska bara få upp tempot.. Det är en riktigt härlig känsla när benen bara går av sig själv och man tänker på allt och inget och kan kolla på allt vackert ute i naturen! Så gött att i slutet av milen inse att man fortfarande har krafter kvar och spurta hem över potsdamerplatz! Att benen orkar! Jag är amazed över min egen förmåga!
 
I övrigt är jag rätt depp och opepp, wow annorlunda humör? Det är kallt ute och kaffet är inte gott. Min dator dör vilken sekund som helst och alla är idioter. Sista veckan av lektioner iaf. Alltid något postivt... På torsdag är det alla <3dag. Det kan ju också suga. Det kan suga att jag måste skriva, och att våren aldrig kommer. Att jag inte kan åka hem än. Att jag inte är hungrig, alls. Att jag gjorde morot/apelsinjuice igår som jag hällde ut i vasken, inte med mening.. det sög. Jag vill hem och mysa. Mysa med min älskade hund och min älskade familj och vara tråkig och sitta hemma hela helgen och kolla filmer, vakna tidigt och gå ut och springa. Vill anmäla mig till springtime och klå alla brats där hemma. Allt är så mycket roligare och trevligare i sällskap. Jag har inget sällskap här. Alla är bitches. Jag börjar bli gammal och tråkig tror jag...
 


Kommentarer
Karolina

Ååh, min fina Louise! Jag lovar att du kommer sakna Berlin när du åkt därifrån. Men jag finns här väntande tills du kommer hem till Sverige! Önskar jag kunde hälsat på dig innan, men det e ju fanken så mycket man ska ha och göra hela tiin..! Ta händer&fötter om dig vännen! Kram!

2013-02-12 @ 22:14:41
URL: http://sofistikerat.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0