önskelista 2013

  • ett liv - ge mig mitt drömliv. eller NÅGOT liv. är trött på mig själv.
  • hälsa, lycka och glädje - till alla i min omgivning, för de förtjänar det!
  • en snygg väska - exempelvis en decadent. Kan göra en egen kategori om detta!
  • cashmoney - for obvious reasons.
  • en framtid - har nog aldrig, i hela mitt liv, haft så lite förväntning på min framtid. inga mål.
  • en resa - Where? What do i care, bara sällskapet är fint!
  • träningskläder - cuz its all i wear. (se nedan för förslag!!)
  • hårtborttagning - tänk va härligt, va! drömmen. 
  • lakan - vitt, fräscht, rutigt/randigt och mjukt; tex. H&Ms här och här!
  • massage/ansiktsbehandling/spa - allt sånt feel-good grej är tummen upp!
  • onewheyhär! Dålig energi på eftermiddagarna, speciellt när jag inte får mat. It's a fact!
  • doftljus - tex. Yankee Candle, Voluspa eller Byredo.
  • hörlurar - krav: hållbara, bra ljud, inte stoppa in i örat, snygg färg/design. Dessa exempelvis.
Andra alternativa julklappar är:
- underkläder (gärna VS (70DD/M).
- en trevlig middag.
- biobesök.
- solglasögon i stil med dessa! eller dessa! brunt glas och retro efterfrågas!
- shapewear, just for the fun of it!
- ett nytt datorfodral, exempelvis ett från P.A.P eller ett fr. rean
- en ny plånka, även här ett alt. från P.A.P.
- drömmen bland iphoneskal, case factory!
 
Smycken:
- halsband nr1 björg (helt klart out of my price range men seriöst så snyggt!)
- armband: alt nr 1 (maria black), alt nr 2 (dogeared), alt nr 3 (dogeared), alt nr 4 (edblad)
- detta örhänge från Sophie Bille Brahe!!
 
Klädväg:
- Eytys rätt feta!? Helst de i svart läder alt. mocka!
- Hope skorna som är vinterns bästa vän!
- Jackan från Brixtol: bombar parkas, hur bra?!
- Pyjamas! i flanell! eller bara byxor! eller de här!
- stor go myströja från hope
- lite användbara tröjor: rundhals 1 & 2, kofta, polo 1 & 2, V-neck
- tröja, fann den väldigt spontant men den är sjukt fet!
 
Träningskläder:
- löpartröja (nr., nike, 2. under armour, 3. nike)
- tights (nr1. nike, 2. casall)
- pannaband + halsduk/krage
 
Väskor:
- Drömmen från Decadent som nämnt ovan!
- Super smidig och snygg väska från Chloe
- Häftig ryggsäck från Sandqvist
- Två andra mumsiga väskor från Sandqvist nr1 och nr2
- P.A.P har tydligen väskor nu också!!
 
Böcker:
En välbevarad hemlighet - Kate Morton
Under det rosa täcket - Nina Björk
Välkommen till den här världen: (alt. även Hej Dolly) - Amanda Svensson
Mig äger ingen - Åsa Linderborg
Härskar teknik - Elaine Eksvärd
För mycket lycka och Kärlek, vänskap, hat - Alice Munro
Att tänka snabbt och långtsamt - Daniel Kahneman
Drunkna inte i dina känslor - Maggan Hägglund, Doris Dahlin
Lyckofällan - Russ Harris
Konsten att få mentala superkrafter - Henrik Fexeus
Tyst - Susan Cain
Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva - Ann Heberlein


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0