2 december 2013

1. Har du ett par rosa string?
Haha. nej. 

2. Vem var den senaste du pussade? 
Egon, min lilla favorit.

3. Gillar du någon nu?
Klart! Finns en hel drös med fölk som är värda att tyckas om ännu mer! Är rätt dålig på att visa uppskattning..

4.Vad gjorde du inatt?
Film och magont. Vände och vred lite. Hade lite mer ont. Tillslut somnade jag trots allt.

5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid? 
Jag hade nog fått lätt panik, så ja.

6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
Haha. Snarare rejält överraskad?

7. Klackskor eller sneakers? 
Sneakers, alltid. Är en typisk bekvämlighetsmänniska.

8. Kjol/klänning eller jeans?
Jeans. All day, everyday. Fast det är så himla fint med klänning och kjol med, har försökt ta upp det lite.

9. Äkta hårfärg?
Som jag ser ut idag, dock något ljusare i topparna, skyller på sommaren.

10. Nuvarande hårfärg? 
Se ovan.

11. Frisyr?
Tacksam för tips! Har noll koll på mitt hår, lever ständigt till eget liv.

12. Skostorlek?
39, allt som oftast, ibland 40 (typ i löparskorna).

13. Civilstånd?
This question is undefinable, tills vidare åtminstone.

14. Har du någonsin vart kär?
Ja! Sådär jätteläskigt superkär.

15. Tror du på kärleken?
Jag är väl en hopplös romantiker så, ja, jag tror på kärleken.

16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
Ja, men det måste man ju också få känna på. There's beauty in the breakdown.

17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?
Hoppas nästan det, tror det. Hade känts ovärt om jag var den enda som hade ont.

18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?
Nä, blev kär och så blev han min bästa vän snarare.

19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
Både ja och nej. Vad får man ut av det om man inte vågar? Bättre att våga tycker jag. Så får det bära eller brista.

20. One night stand eller förhållande?
Är fetinne på förhållande. Vill bli sån äkta förhållandetjej som lagar mat, städar och går på middagar hos svärföräldrarna varje söndag, har datenight mitt i veckan och sånt.

21. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
Båda har väl sin charm! Fest är ju riktigt kul om den är lyckad! En romantisk hemmakväll har väl aldrig slått fel?

22. Telefonkontakt eller face to face?
Jag har ju arbetat fram någon typ av telefonfobi, så självklart f2f! 

23. Har du någonsin velat ta livet av dig?
Tanken har väl slagit mig. Aldrig något jag skulle träda i kraft med. Aldrig. Men man har ju någongång tänkt att det hade varit så mycket enklare om man inte fanns. 

24. Har du någonsin gått på bio ensam? 
Nej. Det hade känts alltför blottande. Har absolut övervägt att göra det dock.

25. Saknar du någon just nu?
Ja.

26. Är du glad? 
Njae. Inte glad, inte ledsen. Mest orolig och likgiltig.

27. Gillar du någon just nu?
Den här frågan har ni redan ställt.

28. Har du någonsin blivit jagad av polisen? 
Jagad och jagad. Han tog tag i min krage och drog med mig på förhör.

29. Har du hund? 
Världens bästa sötaste, ja!

30. Tror du på spöken? 
Ja. Har jag alltid gjort varför sluta nu? På något sätt är ju allt verkligt. Även sånt vi inbillar oss är ju verkligt just då.

31. Skulle du vilja väga mer?
Rent fysiskt? Aldrig. Är redan jätte. Väga mer i annan bemärkelse, typ i betydelse, Ja tack.

32. Skulle du vilja dricka dig full nu?
Kanske inte just precis nu, är rätt inne i arbete. Ikv, imrn kväll? Name a day. Alltför längesen nu.

33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
Inga problem. Löser. Har inga stora behov av att prata konstant.

34. Kan du vara på en fest utan att dricka?
Kan, kan jag väl. Har gjorts. Blir aldrig lika roligt. Vilket är himla tråkigt. Kanske jag som är tråkig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0