9 april 2013 :

Två bilder från helgen och en på något som jag skulle vilja kalla för drömsovrum. Mums. Tänk att vakna där! Ska ut och röra på mig ännu en gång. Kollar på Carrie Diaries som är lagom töntigt men underhållande. Jag vill inte dö idag, det är alltid något positivt! Helgen såg ut som följande; Väla, Let's Dance, familjefika på stan, hanna &theo, dansa på helsing, dricka thé med theo (haha, såg ni så fyndigt?) och promenixa. Igår var jag i Lund. Idag är jag ingenting. Hehe. Imrn ska jag prata öronen av min doktor! Woopa! Hur mycket får man klaga för sin doktor egentligen? This could turn out fun! Lol. Lets get this fat-ass bitch healthy(-ier)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0