3 april 2013 : *%#<€£!!

Ilskan bubblar i mig. Har inte varit arg på hela helgen så det var väl sax. Är ungefär på samma humör som när jag slängde mobilen i väggen förra sommaren, två stora jack stirrar på mig varje morgon. Vill skrika och svära! Vill slänga och slå!! Jag har så sjuka ilskaproblem.. Men i vår familj tror vi ju bara på magproblem, att vara labil eller må psykiskt dåligt är ju icke existerande. Medicin för att dämpa fysisk smärta men vad är det för jävla problem med mig när jag får sånna här anfall? Jag är vanligtvis väldigt lugn. Jag är aaaaarg! Arg över allt. Alla. Jävla skitliv jävla autocorrect jag döööör!!! Har intagit min plats vid bordet med en kopp te och låtsas ignorera solen utanför. Hatar så jävla mycket det är något fel på mig. Tänk hela inlägget i capslock!!!! AaaaaaaaaaaaaaaaH!!!!!!!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0