28 april 2013 : mäh

Om ett fåtal timmar startar en ny arbetsvecka, vrider sig lite i magen, men så fort man är på plats går det ändå ok. Min rygg har fått ta en hel massa stryk. Har egentligen en del saker att ta itu med. Söka nytt, söka praktik, söka boende, fixa och dona osv.Visste är jag i god tid? Tänkte ta tag i lite av det under veckan eftersom onsdagen är ledig (thank god!) Behöver städa mitt rum, grundligt! Rensa och sånt där, men börjar jag har jag svårt att sluta så det tar gärna mer än en dag ..
 
Har fett ont i magen idag, ska nog sluta dricka alkohol, eller nä, men bara göra det för att ett glas vin är gott. Ska i veckan ta mig ner på stan också för att köpa lakan och bhar, är verkligen i behov! Något som plattar till, håller på plats och avbelastar. Går typ konstant runt i sportbh, iom att arbetet är lagom tungt och jag tränar konstant så är det la lika bra! XD Hade jag kunnat hade jag gått i full tränings mundering på banken, men det fungerar ju inte riktigt.. Ska ta tag i löpningen denna veckan också, imrn blir det en runda med marie! Bra att hon peppar! Hon kan ju det där bättre än jag! Har f.ö gått ner 3kg vilket jag är väldigt stolt över, men har många kilon kvar, men försöker främst tona ner kroppen såklart! Kilona är bara ett plus i kanten. Skulle buda på ett par levis short på tradera men de stack iväg på 400kr, så jävla ovärt! Jag är en fattiglapp liksom!
 
Helgen har varit mysig (se bara bilderna!) Som sagt så blir det en kort arbetsvecka både denna och nästa (yaaay!) och i helgen åker jag till tranås för att fira a-k och träffa mormor och morfar! Helgen efter det funderar jag på att hälsa på i göteborg? Skulle det kunna passa mån tro? Hoppas även att det är klämdag på fredagen, vilket det säkert inte blir.... Helgen därpå är det eurovision, så det blir väl kanske malmö en runda och såklart så ska hanna firas! Och helgen efter det är en resa inplanerad men icke bokad, mer än så vågar jag inte skriva beroende på läsare hehehe. Sen är det ju nästan sommar fer real o sånt och alla kommer hem till hibbi! Woopah! Ska ligga i som fan med träning så jag kan va en beachbabe, eller iaf känna mig bekväm vid tanken av migsjälv i bikini (som även det måste införskaffas). Btw så kanske jag inte sagt att sandy och jag drar till krotte i augusti! Ska bli Så Jäkla Gött! Då kommer föregående mening lägligt! Allt för mig! Ha det!


Kommentarer
Karolina

Åh! Du äter sånt smaskens! Avis e jag ;)

2013-04-29 @ 22:14:59
at

Men jag ORKAR INTE va snygg du är! Kan jag få ha den sista bilden som profilbild typ?
Btw så älskar jag att din pappa ser ut precis som du på översta bilden haha!

2013-05-02 @ 08:59:57
URL: http://athena.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0